24 Şubat 2020 Pazartesi

Karışık Dolma Tarifi

KARIŞIK DOLMA TARİFİ

Yemek Tarifleri, Etli Yemek Tarifleri,Tatlı Tarifleri,Hamurişi Tarifler ve Daha Fazlası

Dolmaya yeni bir bakış açısı oldu benim için . Eminim daha önce bu şekilde pişirenler vardır , ama ben yeni denedim ve gerçekten çok beğendik . .yaz biterken biraz geç oldu ama hala vakit varken denemek isteyenler vardır BELKİ ???😇
.
İç malzemesi için , 

Pirinç, domates, kuru soğan , sarımsak , maydanoz , karabiber , biber ve domates salçası , tuz ve zeytinyağı .

Sosu İÇİN ; bu tencereye 

1,5 bardak su 
1 tatlı kaşığı biber salçası 
1 tatlı kaşığı domates salçası 
Yarım su bardağı zeytinyağı 
1 yemek kaşığı nar ekşisi
.
Bu sosu direkt ekleyip tencereyi ocağa aldım. Kaynadıktan sonra kısık ateşte pişirdim. Suyu yeterince yoğunlaşmamışsa ağzı açık şekilde yüksek ateşte 5 dakika kadar kaynatmanız yeterli .

TARİFİMİN KISA VİDEOSU