23 Şubat 2020 Pazar

Havuç Dilimi Tatlısı Tarifi

HAVUÇ DİLİMİ
Yemek Tarifleri, Etli Yemek Tarifleri,Tatlı Tarifleri,Hamurişi Tarifler ve Daha Fazlası


Bence denenmeli bu tarif 😇

.

Hamuru İçin


  • 1 yumurta 
  • Yarım çay bardağı sıvıyağ 
  • 1 su bardağı su
  • 2,5 su bardağı un
  • 1 çay kaşığı tuz
  • 1,5 yemek kaşığı sirke .

.
Hamuru yoğurup 1 saat buzdolabında dinlendirdim. 30 bezeye ayırdım. Servis tabağı büyüklüğünde 5’er kattan aralarına 1 er tatlı kaşığı nişasta serperek 6 yuvarlak oluşturdum.
15 tanesini açıp tepsiye yaydım. Arasına bolca ceviz ilave edip, diğer 15' li hamuru da açıp tepsiye aldım. Dilimledim . 
1 su bardağının yarısı tereyağ diğer yarısı sıvı yağ olacak şekilde ocakta ısıttım. Tatlının üzerine döktüm ve yağın aralara girmesi için bıçak yardımıyla tekrar kesilen yerlerden geçtim . .150 derecede kızarana kadar ağır ağır pişirdim . .

Şerbeti için ; 

  • 2 su bardağı şeker 
  • 1,5 su bardağı su 
  • 1 dilim limon 🍋 
Kaynadıktan sonra 15 dakika daha kaynattım.  hem tatlı sıcak, hem şerbet sıcak olmalı .

TARİFİMİN VİDEOSU
1